Road to Brno

Friss topikok

  • Wiktor76: @amper007: ennyi erovel akar Skociaban is lehetnek. Tenyleg rohadt sok a viz errefele :( (2013.06.05. 18:09) Anniversary
  • vitenyiroland: Találtam egy jót :) youtu.be/52ktEpjIhnk (2012.07.03. 12:33) Jedno pivo prosím
  • Wiktor76: @v_roland: gyere ki es itt mondd :P (2012.07.02. 23:28) Bele a lecsóba :)
  • Wiktor76: Nyilvan nem felejtem el a magyart :D Angolul meg muszaj beszelnem, mert a kollegak csak azt ertik. (2012.06.26. 22:33) Szürke hétköznapok
  • amper007: mondom én hogy elkapattak.. Tudod ha sokat pattogsz elvisznek a gulágra.Vagy csak haza küldenek.. ... (2012.06.14. 09:08) Pork in some stuff

Címkék

Pork in some stuff

Wiktor76 2012.06.12. 23:55

És elkezdődött végre a második hét. Ez eltekintve az esti sörözős meccsnézésektől már inkább hasonlít az otthon megszokott mindennapokra. Meg persze sok eltérés akad a részletekben, de a lényeg, hogy kezdek beleszokni. Mondjuk kicsit nehéz úgy írni, hogy a lakótársak képtelenek csendben maradni egy fél órára, de legalább van kihívás. Ám mivel csak nekem van internet elérésem jelenleg így mindenki erre vadászik most körülöttem :)

Szóval igazak a pletykák, múlt hétvégén hazalátogattam. Van még egy halom cuccom otthon, illetve meglátogattam a prémes háziállatomat a pótmamájánál. Jól érzi magát és még a macskét sem falta fel :) Persze az erőviszonyokat még nem sikerült felmérniük, de ahogy elnézem a cicus nagyon jól tudja hol van a helye a táplálékláncban. Ennek megfelelően a tevékenysége a menekülésben merül ki. Presze Ödön teljesen apatikusan viselkedik. Csak ahogy szokott :)

A meló egyre érdekesebb. Már egy jó része megvan at accesseknek, így lassan akár végezhetek effektív munkát is. Persze senki nem kapkod el semmit. A belépőkártyám továbbra is az ideiglenes, ami június 18-ig érvényes. Utána elég sanszos, hogy felkenődök a beléptetőkapura. Persze hivatalosan "jól látható helyre" kellene rögzíteni, de még egy nyamvadt szíjat vagy bármi más cuccot sem adtak, hogy nyakba tudjam akasztani, így be kell érniük azzal, hogy ha valaki kéri előveszem a zsebemből.

Hétfőn el kellett menni valami hatósághoz (a cseh nyelvű feliratokat továbbra sem értem még) és el kellett kérni a "criminal record" nevezetű, magyarul leginkább erkölcsi bizonyítványnak hívott papírt. Na ez egy az egyben úgy zajlik, mint magyarországon. Telefonon időpontot kérsz, elmész, ott közlik, hogy ebédidő van, gyere vissza egy óra múlva. Az ebédidő után visszatérve persze sorba kell állnod, mivel nem arra az időpontra mentél amit lefoglaltál :) Bent egy csinosnak a legkevésbé sem nevezhető véglény ült (120 Kg, hatalmas toka, permanens szag és állítólag nőnemű), aki elkéri az útleveled és megkérdi miután elolvasta az adataidat: Bulgáriából jött? Nem cseszdmeg, török vagyok az bejegyzés pedig ami nagybetűkkel áll az útlevelemben konkrétan HUNGARIAN REPUBLIC csak viccnek van. Miután kiderült, hogy valójában bulgár vagyok, közölte, hogy két hét múlva lesz kész. Tehát a kérdésem a következő: mi a tetves rohadt magyar valóság miatt van EU? Nem lehet lekérdezni vaalamilyen államok között megosztott bűnügyi adatbázisból, hogy van e priuszom? Ez kicsit mellbevágó volt, főleg, hogy kellene a rohadt papír ahoz, hogy néhány rendszerhez megkapjam a hozzáférést és elkezdhessek dolgozni.

A kicsit hosszadalmasra nyúlt procedúra után meglátogattuk a sok menza egyikét, mert a gyomrom már saját magát próbálta emészteni igen szorgalmasan. Külön étlap van a menükhöz! Mondjuk úgysem értem mi áll benne. Így megkértem a lányok egyikét akik velem jöttek és beszélik ezt a szép nyelvet, hogy ugyan segítsenek már a választásban. Namost elég sok különleges, vagy leginkább nekem különleges étel volt felsorolva így biztosra mentem és azt választottam, amire Petra ennyit mondott: pork in some stuff. Bizonytalan kinézetű volt, de egész finom. Errefelé amúgy szeretik a szószos trutymós kajákat.

A lakásügy holnap folytatódik. Lakótársam, Nestor holnap tárgyal az ingatlanügynökség képviselőjével, és mivel 120 kiló és akkora mint egy szekrény, valamint fekete így azt hiszem eredményes tárgyalás lesz :) Legalábbis remélem, mert most már kezd unalmas lenni a tök üres szobába hazajönni és a mocskos konyhában enni minden nap. A legdurvább egyetemi élményeim jutnak eszembe a lakás láttán, csak azóta eltelt több mint tíz év és kicsit változtak az igényeim is.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://roadtobrno.blog.hu/api/trackback/id/tr734584605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amper007 2012.06.13. 20:09:01

Az a bajod 'ogy otthon túl elkapattak.. Örülj hogy van ágyad.. meg asztal.. ,meg hovatovább konyha.. Örülj ,hogy nem tehén a radiátor...
Egyébként az ügyintézés itt sem jobb egy szemernyit se..

Wiktor76 2012.06.13. 20:15:47

@amper007: a végén örüljek, hogy lyuk van a seggemen nem? :) Ez nem így működik :P

amper007 2012.06.14. 09:08:48

mondom én hogy elkapattak.. Tudod ha sokat pattogsz elvisznek a gulágra.Vagy csak haza küldenek.. nem tudom melyik a rosszabb
süti beállítások módosítása