Road to Brno

Friss topikok

  • Wiktor76: @amper007: ennyi erovel akar Skociaban is lehetnek. Tenyleg rohadt sok a viz errefele :( (2013.06.05. 18:09) Anniversary
  • vitenyiroland: Találtam egy jót :) youtu.be/52ktEpjIhnk (2012.07.03. 12:33) Jedno pivo prosím
  • Wiktor76: @v_roland: gyere ki es itt mondd :P (2012.07.02. 23:28) Bele a lecsóba :)
  • Wiktor76: Nyilvan nem felejtem el a magyart :D Angolul meg muszaj beszelnem, mert a kollegak csak azt ertik. (2012.06.26. 22:33) Szürke hétköznapok
  • amper007: mondom én hogy elkapattak.. Tudod ha sokat pattogsz elvisznek a gulágra.Vagy csak haza küldenek.. ... (2012.06.14. 09:08) Pork in some stuff

Címkék

Welcome aboard!

Wiktor76 2012.06.04. 22:03

A fenti üdvözlő szöveg nagyjából reggel 8:55-kor hangzott el, így a papírhalmaz aláírásától számítva hivatalosan is az IBM Global Services Delivery Center Brno Site hivatalos alkalmazásában állok :) Mivel aláírtaam egy jó vaskos titoktartási nyilatkozatot, így vigyáznom kell miről mesélek. A fizetésemről pl. biztos nem :) De a mellékelt film lement oktatási anyagként :)

Mielőtt eljutottam volna odáig, hogy bármit is aláírjak, valahogy el kellett jutnom a nevezett céghez egy tökidegen város számomra teljesen ismeretlen kerületéből. Korán keltem, időben indultam, így előttem csak ketten értek oda hamarabb. A kb 60 ma kezdő újoncból. Nem gond, kis várakozás után bevezettek egy terembe ahol a már említett papírmunka elvégzése után végignézhettük a "welcome aboard" filmet, ami gyakorlatilag egy propagandafilm, bár elég jól sikerült. Még olyan arcokat is megnyertek a filmnek, mint Gene Krantz (az apolló program küldetésigazgatója) és az öreg Mandelbrot (a fraktálgeometria atyja), úgyhogy a végén kezdett érdekelni.

Végighallgattunk még pár prezentációt, köztük a senior managerét aki mellesleg nem rossz csaj, és elég durva karriert hozott össze öt év alatt. Ebéd után jött a száraz rész, cég-policy. Én szokásomhoz híven bevackoltam magam a székbe, hogy végigalszom, de akadt egy zavaró körülmény. A mögöttem ülő srác olyan hangosan horkolt, hogy nem tudtam elaludni tőle.

Amúgy mindenben maximálisan segít a cég, fel vannak sorolva még a támogatott sportágak is egy megjegyzéssel, hogy ha a te sportágad épp nincs támogatva tedd szóvá és támogatják :) A széleskörű továbbképzési és karrierlehetőségekről nem is beszélve.

Megvan az ideiglenes szállás kulcsa. Ma éjszaka már nincs hangulatom elballagni a komplett cuccommal együtt, így holnap bőrönddel megyek dolgozni. Tudom, mások busszal szoktak menni. Sajnos amekkora mákom van a szállás pont a város túlsó végén van a panzióhoz képest ahol épp lakom, de legalább az IBM-hez közel van. Végül is ez a cél, nem? Mondjuk a légvonalban kis távolság nem gondoltam, hogy három átszállást jelent. Ez persze magával hozza a következményt: bérletet kell vennem ha nem akarok gyorsan csődbe menni. Arra ugyanis felhívták a figyelmemet, hogy itt potyázásért ha nem tudom igazolni magam - márpedig nem fogom, ez a lényeg - lazán jár 72 óra elzárás. Egy "BKV" jegy a drágábbikból kb 300 Ft amivel egy órát utazgathatok akárhány átszállással, a bérlet  pedig kb 6.000 Ft-ra jön ki. Megfontolandó.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://roadtobrno.blog.hu/api/trackback/id/tr444565430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gega 2012.06.04. 22:42:05

Remek kis poszt. Szerintem vegyél bérletet. Nem tudom, milyenek lehetnek a cseh börtönök. :D Igaz, semmilyen börtönről sincs ismeretem. :)

v_roland 2012.06.05. 08:53:32

"Végighallgattunk még pár prezentációt, köztük a senior managerét aki mellesleg nem rossz csaj, és elég durva karriert hozott össze öt év alatt."

Erről jut eszembe a következő poén:
- Nálunk ezekkel a térdekkel nagyon sokra viheti még!

:D

Wiktor76 2012.06.07. 22:53:30

Ahogy eljutok a helyi "BKV" irodájba veszek is bérletet :) Egyelőre csak a "have to do" listám bővül folyamatosan...
süti beállítások módosítása