Road to Brno

Friss topikok

  • Wiktor76: @amper007: ennyi erovel akar Skociaban is lehetnek. Tenyleg rohadt sok a viz errefele :( (2013.06.05. 18:09) Anniversary
  • vitenyiroland: Találtam egy jót :) youtu.be/52ktEpjIhnk (2012.07.03. 12:33) Jedno pivo prosím
  • Wiktor76: @v_roland: gyere ki es itt mondd :P (2012.07.02. 23:28) Bele a lecsóba :)
  • Wiktor76: Nyilvan nem felejtem el a magyart :D Angolul meg muszaj beszelnem, mert a kollegak csak azt ertik. (2012.06.26. 22:33) Szürke hétköznapok
  • amper007: mondom én hogy elkapattak.. Tudod ha sokat pattogsz elvisznek a gulágra.Vagy csak haza küldenek.. ... (2012.06.14. 09:08) Pork in some stuff

Címkék

The Pub

Wiktor76 2012.07.22. 15:51

Az elúlt hét sem tömény unalommal telt. Eltekintve persze attól a ténytől, hogy valami krónikus fáradtsággal küzdhetek, ugyanis munka közben - na nem az effektív munka, hanem várakozás közben - néha szó szerint elalszom. Legutóbb az egyik kollégám rám is szólt, hogy ezzel azért óvatosan, mert bajom lehet belőle.

IMG-20120715-00036.jpgA múlt vasárnap igen tartalmasan telt. Kirándultam :) Igen, itt is lehet! Itt van a "közelben" egy impozáns kis tavacska. Kicsi a Balatonhoz képest,de a partján árulnak lángost ugyanúgy, mint otthon. A neve is ugyanaz, "lángos". Először azt hittem, szivatnak, de nem. Tényleg így hívják :) Mármint a kaját. Hozzátartozik az érdekes Cseh időjáráshoz, hogy amíg ettünk eleredt az eső. A Gyulaiak otthon jól tudják milyen eső az, ami Románia felől érkezik....na ehhez képest az csak egy bemutató. Percek alatt egy kisebb tó közepén találtuk magunkat, ráadásul egyre kisebb helyre szorultunk mert az eső bevert a ponyva alá is. Nem beszélve arról, hogy Sona kutyusát ismét lehetett szárítgatni, mert kezdett egy csapzott rágcsálóra emlékeztetni szegény állat. Innen is a beceneve: veverka, ami mókust jelent csehül :)

A tó egyébként szép lenne, ha nem úszna a tetején valami ismeretlen dzsuva. Mivel jelentős rajta a hajóforgalom, így a hajók még kavarják is a trutymót. Ennek ellenére lehet benne fürödni, sőt még vízminőség jelentés is tartozik hozzá. Érdekes módon a part elég kihaltnak tűnik körülötte, meg is jegyeztem, hogy ha ez a tó Magyarországon lenne akkor a parton már rég egymást érnék a hotdogosok, fizetős strandok, campingek és egy rakás hotel, akinek meg esetleg telke lenne a partján már rég elkezdte volna feltölteni a tavat szeméttel. Állítólag van egy kastély is valahol, de akárhogy meresztettem a szemem nem láttam.

A "B" terv az volt, hogy ha rossz az idő, akkor főzök valami magyar kaját, mondjuk pörköltet vagy paprikás krumplit. Ehhez hamisítatlan magyar módszerrel szereztem edényeket, vagyis szimplán és pofátlanul kölcsönkértem :) Sona át is hozta, persze a főzőcskéből múlt héten nem lett semmi. Tegnap viszont főztem végre paprikás krumplit. Mellesleg lehet itt is piros aranyat kapni és magyarul van ráírva :) Mi van gyerekek, működik odahaza az export? :D

Csütörtökön megtörtént a nagy squash meccs Antonioval. Végül is nem a tapasztalat diadalmaskodott, hanem a kondi. A srác ugyanis napi egy doboz cigit pöfékel el, a második szett közepén már attól féltem, hogy esetleg megfullad. Az előző heti tollas párbajhoz képest amiben alulmaradtam Stasaval szemben ez inkább sétagalopp volt, de legalább növelte az önbizalmam :) Úgyhogy jövő csütörtökön visszavágó. De semmit nem bízok a véletlenre, így elkezdtem ismét futni. Itt a park az utca végén, csak kikocogok, futok 4-5 kört és szépen hazakocogok. Ingyen van, nincs tömeg és még edzőtáársam is akadt egy kis fekete dög formájában, aki minden kör alkalmával megkergetett.

Helyi kocsmajelentés, jelentem megtaláltam "A Kocsma"-t :) Na igen, itt most lehet pillázni, hogy mi a francról IMG-20120720-00049.jpgírok. Péntek este találkoztam az olaszokkal. Meg egy lengyellel is, de ez most mellékes. Az ötlet, hogy ugorjunk le a "The Pub"-ba. Először azt hittem ez is csak valami idióta angol szóvicc és a többiek érdekesen vigyorogtak. Mikor megérkeztünk akkor konstatáltam, hogy a kocsma neve "A Kocsma" :D Ezek sem teljesen normálisak, na mindegy. Egyébként érdekes csehó. Minden asztalhoz tartozik egy sörcsap. A tetején érintőképernyő, mindenki számon tudja tartani pontosan mennyit is ivott. Na most jön a poén: több helyen plazma TV a kricsmiben, ahol nyomon lehet követni az egyes asztalok fogyasztását :) Helyi verseny. Az 1-es asztal nyert 56 korsóval. Slussz poén: ez egy kocsma hálózat, amibe Csehország szerte be van kötve még jó pár másik kocsma és a kocsmák között is verseny van! Péntek éjszaka Brno nyert. Csak a prágai 2-es kocsma tudott megszorongatni minket :)

A cégnél működik a fluktuációs mechanizmus. Eddig két ismerősöm jelezte, hogy ez a munka nekik nem jön be, úgyhogy jövő héten búcsút veszünk Nestor-tól, szeptemberben pedig Angelique-től. Érdekes, hogy akik Nyugat-Európából jöttek azok távoznak leghamarabb. Pedig ott is dolgozni kell a megélhetésért. Mondjuk pont kettejük esetében megértem hogy visszamennek, Nestor a családja miatt, Angelique pedig saját magának kavarta meg a trutyit így most inkább visszamegy az iskolába. Én persze nem tervezem, hogy hazamegyek, úgyhogy ne  reménykedjtek :) Persze ez még mindig a próbaidő, ami kicsit zavar. Főleg, hogy azért követek el néha hülye hibát, mint tegnapelőtt. Szakmabelieknek: beterveztem egy nem teljesen approve-ált initial health check-et, pedig még a WINS-ben is az az első sor, hogy ezt soha, de soha ne tedd! Nem szakmabelieknek: csináltam valamit amit nem kellett volna. Az ilyen hülyeségeket nyilván írogatja valaki és ha nem vigyázok jobban akkor vissza fog ütni valamikor. Ha nem is ebben a konkrét esetben, de egy esetleges következőnél tuti. Ami igazán zavar, hogy ez nem is szakmai hiba, csak figyelmetlenség a papírmunkánál. De ezt biztos nem felejtem el többé :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://roadtobrno.blog.hu/api/trackback/id/tr714671170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása