Road to Brno

Friss topikok

  • Wiktor76: @amper007: ennyi erovel akar Skociaban is lehetnek. Tenyleg rohadt sok a viz errefele :( (2013.06.05. 18:09) Anniversary
  • vitenyiroland: Találtam egy jót :) youtu.be/52ktEpjIhnk (2012.07.03. 12:33) Jedno pivo prosím
  • Wiktor76: @v_roland: gyere ki es itt mondd :P (2012.07.02. 23:28) Bele a lecsóba :)
  • Wiktor76: Nyilvan nem felejtem el a magyart :D Angolul meg muszaj beszelnem, mert a kollegak csak azt ertik. (2012.06.26. 22:33) Szürke hétköznapok
  • amper007: mondom én hogy elkapattak.. Tudod ha sokat pattogsz elvisznek a gulágra.Vagy csak haza küldenek.. ... (2012.06.14. 09:08) Pork in some stuff

Címkék

T!

Wiktor76 2012.05.31. 21:19

Valójában kimaradt a T-1 mert nem igazán jutottam el a géphez a rohangálás közben. Hosszú nap is volt, meg aztán korán keltem ma. Tényleg! De komolyan, 3:45-kor keltem, hogy elérjem a vonatot.

Szóval, tegnap leadtam az irodakulcsot Andinak. Valójában nem tudom miért is volt nálam az elmúlt hónapokban, de legalább még utoljára megnéztem hivatalosan hol is dolgoztam :) A kávégépben azóta sincs patron, csak úgy megemlíteném :P

Könyvelőnél kis papírmunka (kérelem írása az apehnek), bérszámfejtésen érdeklődés, titkárságon szomorkodás :) És igen, még utoljára beállítottam a levelezésben azt a kis változtatást amit kértek. Mellesleg itt volt kávé :) Innentől Gáboré a biznisz. Tartottunk egy kis átadás-átvételt, vagy legalábbis olyasmit. Tíz évet nem hiszem, hogy át lehet adni hiánytalanul két órába tömörítve.

Még egy gyors jegyvásárlás a vonatra, aztán pakolás. Szembesültem a ténnyel, hogy az a mennyiségű ing ami egy szekrényben lóg elővéve háromszor nagyobb halommá dagad. Stephen Hawking ahelyett, hogy a fekete lyukak hízásán gondolkodik megfejthetné ezt a paradoxont is aminek mondjuk nagyobb a gyakorlati haszna. Bár ettől függetlenül még ki kellett vasalnom az összeset. Reggelente egy-egy ing kivasalása nem okoz nálam különösebb fejfájást, de eeeeeeeez....hát komolyan együtt volt a kritikus tömeg, már vártam hogy indul a nukleáris láncreakció.

Aztán aludtam három órát. Óra csörög, aztán átrepüli a szobát. Aztán elindul a telefon ébresztője is. Ez már trükkösebb, fel kell állni hozzá, hogy elérjem. Nem találom a "szundi" gombot. Egyre kétségbeesettebb vagyok. Aztán feladom. Kávé, zuhany, indulás. Már világos van, mikor felszállok a vonatra. Rituális helykeresés, aztán tudatosul bennem, hogy egyedül vagyok az egész kocsiban. Nyilván, más nem ennyire aberrált, hogy akkor induljon külföldre mikor mások épp a másik oldalukra fordulnak az ágyban.

Szokás szerint fél órás késéssel ér be a vonat Brnoba. Komolyan nem értem, hogy ha úgyis mindig késik, akkorkilatas.jpg ezt miért nem veszik be a menetrendbe? 9:30 helyett tíz után érkeztem meg. Sebaj, van még majdnem két óra az üzemorvosig. Lássuk hol nem voltam még a városban, kizárásos alapon nézzük meg Spielberk várát. Namost Brnoban egy bazi hegy van a város közepén. Mintha a Gellért-hegyet bevontatnánk az ötödik kerület közepébe. Na azon van a vár. Orvosi vizsgálat előtt mi a leglogikusabb? Hegyet mászni. Naná. A pillanatot csak kedves országunk okmányirodája tudta tönkretenni, kaptam ugyanis egy telefont, hogy nem tudták a nevemről leírni a kocsimat, mert az adásvételi szerződésről hiányzik az autó átadásának pontos időpontja. Komolyan, ez már a szarrágás csúcsa. Na ha esetleg honvágyam lenne, majd leülök egy sötét sarokba, hogy elgondolkodjak azon a mérhetetlen mennyiségű bürokratikus baromságon amit Magyarországon hagytam.

Nagy drámát nem okozott szerencsére a túra, talán kicsit dekoncentrált lettem tőle mert a Medicover üvegajtajára felkenődtem mint a mosogatórongy. Jólvan na, nem tudom hogy írják csehül, hogy "húzd"...
Ellenben az legalább kiderült, hogy majdnem teljesen egészséges vagyok. Ugyanis amit már régóta sejtettem, az bizonyosságot nyert: szemüveg kell :(

A nap zárásaként egy gyors kaja a Mekiben :) Itt legalább ingyen van a wifi. Bár a levelezés nem megy róla, csak webmaillel, de most valahogy ez izgat a legkevésbé. Amúgy sincs most min izgulni, három nap semmittevés jön, aztán T+4-nél jön az első munkanap.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://roadtobrno.blog.hu/api/trackback/id/tr194557913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása