Road to Brno

Friss topikok

  • Wiktor76: @amper007: ennyi erovel akar Skociaban is lehetnek. Tenyleg rohadt sok a viz errefele :( (2013.06.05. 18:09) Anniversary
  • vitenyiroland: Találtam egy jót :) youtu.be/52ktEpjIhnk (2012.07.03. 12:33) Jedno pivo prosím
  • Wiktor76: @v_roland: gyere ki es itt mondd :P (2012.07.02. 23:28) Bele a lecsóba :)
  • Wiktor76: Nyilvan nem felejtem el a magyart :D Angolul meg muszaj beszelnem, mert a kollegak csak azt ertik. (2012.06.26. 22:33) Szürke hétköznapok
  • amper007: mondom én hogy elkapattak.. Tudod ha sokat pattogsz elvisznek a gulágra.Vagy csak haza küldenek.. ... (2012.06.14. 09:08) Pork in some stuff

Címkék

Jedno Kofola prosím :)

Wiktor76 2012.07.12. 23:50

Akinek netán az az érzése támadna, hogy meguntam a blogolást, azt ki kell ábrándítanom. Egyszerűen csak más dolgom volt mostanában :) És nem utolsósorban kedvenc időtöltésemnek is tudok végre hódolni, az alvásnak.

527990_10150972285828451_528740142_n.jpgÍgy, hogy végetért az egy hónapos megpróbáltatás az ideiglenes szálláson, egy kicsit nyugodtabb is vagyok. Néha reggel hétig is tudok aludni, és az eddigi szokásommal ellentétben végig tudom aludni az éjszakát. Teszem ezt annak ellenére, hogy csak ebben az utcában hét sörözőt illetve éttermet számoltam össze, a hozzá tartozó célközönség pedig változatos, ámde egy dologban azonos: szeretnek ordítani hajnali háromkor. Így az első dolog amire rájöttem, hogyan is működik az ablak. Jó kis szerkezet, jól hangszigetel :)

A lakás felszerelései közül ami nagyon hiányzik: edények, vasalódeszka, ruhaszárító. Workaround (szükségmegoldás): kemping készlet, dohányzóasztal, és minden tárgy amire ruhát tudok teregetni. Néha úgy néz ki a lakás mint egy kínai mosoda. Mondjuk legjobban tényleg az edények hiányoznak. Tábori körülmények között rántottát kreálni tényleg kihívás :)

Megjött az első fizetésem :) Éljen-éljen. Kicsit kevesebb mint amit vártam, nem sokkal, csak úgy 5000 koronával. Más ennyiből él otthon. Kicsit kiakadtam rajta, különböző elméleteket gyártottunk a főnökeimmel, de a végső megoldás az lesz, hogy a fizetési papírjaimat kell majd átnézni, ami persze csak hétfőtől vehető át. A probléma nem egyedi, az összes "newcomer" kevesebbet kapott valamiért. Konklúzió: meg kell tanulnom csehül.

Végre ismét tudok járni sportolni. Ma este voltam tollasozni egy kolléganőmmel. Gondoltam az elején hagyom kicsit, nem kell egyből lealázni....erre elkent mint a sz@rt. A végeredmény: 4-2. Ha holnap nem bírok járni, azt csakis ennek köszönhetem. Végülis én vagyok a hülye, hogy leállok meccselni egy nálam 12 évvel fiatalabbal.... Fokozom a problémáimat, jövő héten squasholni megyünk. Kedvenc sportom, hosszú évek óta űzöm, ha ebben is kikapok akkor marad a sakk.

Igyekszem fejlődni kulináris téren is. Már nem egyszerűen csak átmegyek a menzára, az olyan snassz. Görög menza! Illetve nyilván valami harmadosztályú csehó, csak gazdasáilag érett és bagóért ad napi menüt, de a gyros tényleg rohadt jó. A kiszolgálás meg tetű lassú, de hát nem lehet minden tökéletes. A lényeg, hogy ebédre nem kell szendvicset ennem, hanem főtt kaját is kaphatok.

Túl vagyok az első havi "evaluation period"-on, ami egész jól sült el. Mondjuk nem csoda, világosak a célkitűzések, konkrét elvárásaik vannak, nekem csak ezek szerint kell dolgoznom és nagy baj nem lehet. Rosszat nem is nagyon mondtak az eddigi teljesítményemről, tehát úgy néz ki maradok :) Legalábbis ha nem csinálok közben valami egetverő baromságot. Még két hónap hátravan a próbaidőből.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://roadtobrno.blog.hu/api/trackback/id/tr674650912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása